Вимоги
до
ведення класного журналу з
предмета «Трудове навчання» та «Технології» в 5 -9(11) класах загальноосвітньої школи
З 2010 – 2011 навчального
року загальноосвітня школа отримала статус 11- річної школи(Закон України від
14. 06.2010 року №6518 «Про внесення змін до законодавчих актів з питань
загальної середньої та дошкільної освіти».
З 1 вересня 2010 року для середньої загальноосвітньої школи(лист Міністерства освіти і науки України
від 27. 08.-2010 року№1/11-8202) змінено навчальні програми а також їх структуру.
Програма
побудована за модульною системою і складається з інваріантних, варіативних і
базових(для класів, що не діляться на групи хлопців і дівчат) модулів.
Так як нова інструкція з ведення класного журналу з
трудового навчання 11 – річної школи відсутня, то вчителям трудового навчання
потрібно тимчасово користуватися старою інструкцією
з ведення класного журналу учнів 5-11(12)класів загальноосвітніх навчальних
закладів/наказ Міністерства освіти і науки України №496 від 03. 06.2008 року/.
Згідно з цією інструкцією в класному журналі потрібно
вести записи:
·
Дата проведення уроку записується дробом, чисельник якого є датою, а
знаменник- місяцем поточного року.
·
У графі» Зміст уроку» записується відповідно до календарного планування
стисло тема уроку, контрольні,практичні роботи і т д.
·
У графі»Завдання додому»стисло записується його зміст(прочитати,
вивчити,накреслити виготовити), записується параграф(сторінка підручника, номер
завдання,вправи.
·
У випадку відсутності вчителя педагогічний працівник, який його
заміняє, в графі “Завдання додому» після запису домашнє завдання записує
«заміна».
Тематичні оцінки виставляються до класного журналу в колонки з надписом «Тематична», але без
дати, а тому вчителю трудового навчання потрібно
вдало спланувати вивчення теоретичного матеріалу, інтегровано з виконанням практичних модулів, і оцінити, як
теоретичні так і практичні модулі.
В новій програмі не указано про кількість тематичних оцінок які має виставити учитель на протязі
навчального року за базовий і варіативний модулі.
Дуже корисно!!!!
ОтветитьУдалитьМолодец!
ОтветитьУдалитьпознавательно
ОтветитьУдалитьЯ старался!
ОтветитьУдалитьДякую за інформацію.
ОтветитьУдалитьотлично
ОтветитьУдалитьТому тематично потрібно оцінювати базовий і варіативні модулі.
ОтветитьУдалитьХлопці і дівчата 5 -9 класи:
• в 5 – 6 класах виставляти по дві оцінки по базовому і варіативному модулю;
• в 7 – 8 класах виставляти по чотири оцінки по базовому і варіативному модулях
• в 9 класі виставляти дві оцінки по базовому модулю і по одній оцінці з варіативного модуля та за виготовлення комплексного виробу.
Хлопці і дівчата 5 -9 класи (коли класи не діляться на вивчення трудового навчання ):
• в 5 – 6 класах виставляти по дві оцінки по базовому і варіантному модулях;
• в 7 -8 класах виставляти по чотири оцінки по базовому і варіативному модулях;
* в 9 класі виставляти три оцінки по базовому модулю і одну оцінку по варіативному модулю і одну оцінку за виготовлення комплексного виробу.
10 клас при вивченні технології
потрібно виставляється три тематичні оцінки за базовий модуль:
* перша за розділи 1,2;
* друга за розділи 3,4;
* третя за розділи 5,6.
За варіативний модуль дві оцінки:
*теоретичний модуль – одна ;
* практичний модуль – одна.
Під час заповнення класного журналу постійно звертати увагу щодо заповнення сторінок по питанню дотримання учнями правил безпечної роботи, виробничої санітарії й особистої гігієни, навчати їх тільки безпечних прийомів роботи, ознайомлювати із заходами попередження травматизму.